Letar dålig feng shui

2013-02-08 ∞ 13:06:00
Det här med feng shui är väldigt intressant och lite flummigt! 
 
På inredningskursen har vi en uppgift där vi ska leta upp en bild med "dålig" feng shui, och det är lättare sagt än gjort. De flesta interiörerna är så otroligt genomtänkta att det inte finns någon dålig feng shui i dem alls, och i de tre tidningarna jag kollat i har jag bara hittat två eller tre bilder som kan tänkas vara "dålig" feng shui. Men det är bara att leta vidare och hoppas på att jag hittar ett riktigt bra exempel snart!

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback