Nedräkning!

2012-12-25 ∞ 23:34:00
Idag är det exakt 30 dagar kvar tills det att jag påbörjar min inredarutbildning! Ni kommer ha möjlighet att följa mig under de månaderna som jag utbildar mig här på bloggen, och förhoppningsvis kan det vara uppskattat.
 
Just nu har jag höga förväntningar på den här utbildningen, jag har bara läst bra saker om den och tycker att det ska bli hur spännande som helst. Men samtidigt är jag såklart lite nervös och vet inte riktigt vad jag ska vänta mig, speciellt eftersom att jag ska åka till en annan stad och bo på hotell, själv. Men det är bara att hoppas på att allt går bra, och att jag inte irrar bort mig!
 
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback