Pompom-blommor

2013-01-30 ∞ 19:31:04
De här superfina pompom-blommorna hittade jag hos Helena på Craft & Creativity. I grund och botten är dessa gjorda på samma sätt som de garnbollar man gjorde som barn - de bör alltså vara busenkla att göra! Helena har även använt sig av "pom pom makers" som gör att det går lite fortare.
 
Visst är pompom-blommorna snygga och lite annorlunda? Tror allt att jag måste prova på detta någon dag, men för min del blir det nog på det gamla hederliga sättet, med en rund kartonbit med hål i!
 
Foto: Craft & Creativity, Helena

Kommentarer
Malin
2013-02-03 @ 18:37:00
http://malinaandthepets.blogg.se

Åå såna garnbollar gjorde jag också när jag var liten. Kanske ska prova detta på jobbet med barnen :)

Svar: Tycker jag absolut att du ska göra!
Hanna // My Residence


Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback