Julkrans att ha på dörren

2012-12-10 ∞ 11:51:29
Den här dörrkransen gjorde min syster förra helgen. Jag själv har inte så gröna fingrar, men eftersom att hon pluggar till florist så är hon såklart väldigt duktig. Den enda rollen jag brukar få spela är smakråd, och det brukar resultera i fina saker! När min syster gjorde den här kransen skickade hon många mms med bilder på kransen, och jag fick komma med förslag och idéer. Och ja, resultatet är både hon och jag nöjda med!
 
 
Hon har använt en halmstomme att fästa granriset på. Därefter har hon dekorerat med ett hjärta, kottar, vita pärlor och ett band i spets. Till sist sprayade hon kransen med fakesnö för att få en frostig look.
 

Kommentarer

Jag besvarar kommentarer i bloggen, så se till att komma tillbaka!
Är tyvärr inte intresserad av reklam, tävlingar, länkbyten etc.

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-postadress: (frivilligt och visas ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback